Adwords fiók és egy egyszerű hirdetés létrehozása
Ha már van egy gmail fiókod, akkor már nem olyan nehéz elkészíteni az Adwords fiókodat.
Az egyik Adwords újdonság 2019-hez képes az, hogy most a fiók elkészítésével együtt, egy kezdetleges hirdetést, úgynevezett Smart hirdetést is elkészíthetsz.
Az Adwords –be való bejelentkezésnek több módja van, én most a gmail fiókkal kapcsolatosat mutatom meg.
Nem kötelező, de javasolt lehet, hogy először a gmail fiókodba lépjél be.
Utána a böngésződben egy új fülön a google keresőbe beírod pl: Google Adwords bejelentkezés
Keresel egy olyan feliratot, hogy „Google Ads – szerezzen több ügyfelet könnyedén kezelhető..”
A Google Ads a Google Adwords új neve.
Rákattintasz a linkre, és utána a jobb felső sarokban található „Bejelentkezés” gombra.
Így már hozzá is van rendelve a gmail fiókhoz a Google Ads fiók.
Ha most csináltad a legelső bejelentkezésedet, rögtön a Smart kampányt is létre tudsz hozni.
Egyszerű hirdetés létrehozása
Három lehetőség közül tudsz választani.
- További hívások kezelése
- További értékesítések vagy regisztrálások a webhelyen
- További látogatások a vállalkozás fizikai helyénPéldaként válaszd ki a 2.-at, vagyis a webhelyre szeretnénk irányítani az érdeklődőket.
Miután rákattintottál a „További értékesítések vagy regisztrálások a webhelyen” feliratra a következő oldalon megadod a vállalkozásod nevét, és az internetes elérhetőségét /url címét/.
A „Következő” feliratú gombra kattintva megérkezünk, a Hol találhatók az ügyfelek oldalra.
Itt tudod beállítani a földrajzi adatokat. Mint például.
- Ország
- Megye
- Város
A területek beállításainál 2 választási lehetőség van.
- Sugár beállítása a vállalkozás körül / Itt max 65 km es sugarú kört tudsz beállítani./
- Meghatározott területek beállítása
Magam részérül jobban szeretem a meghatározott területek beállítását.
Természetesen, hogy Te melyiket választod, az nagyban függ a vállalkozásod tevékenységétől.
Miután beállítottad a területet, és a „Tovább” gombra kattintasz, következő kérdésekre kell válaszolnod.
Milyen nyelven szeretnéd a hirdetést megjeleníteni?
Milyen kategóriába tartozik a vállalkozásod?
A nyelvek szempontjából nagyon sok lehetőséget kínál a Google Ads. Most a példa kedvéért maradjunk a magyar nyelvnél.
A kategóriánál a vállalkozásodnak megfelelőt írd be, például „Marketingügynökség”.
Lesznek további javaslatok is, amik közül a számodra megfelelőt ki tudod választani.
A „Tovább” gomb megnyomásával elérkezel a hirdetés létrehozásához.
Itt 3 címsort, és 2 sor leírást hozhatsz létre.
A példa címsorok lehetnek a következők
- Céged neve /max. 30 karakter/
- Kiemelt célcsoport /max. 30 karakter/
- Domain név /max. 30 karakter/
Példa leírás lehet a következő
- Szolgáltatás ill. termék leírás/max. 90 karakter/
- Cselekvésre ösztönző felírat (Call to Action) /max. 90 karakter/
/A Cselekvésre ösztönző felirat után nyugodtan tehetsz felkiáltó jelet!
A rendszer ugyan figyelmeztet, amit a videóban is láthatod, de elfogadja./
A „Tovább” gombra kattintva a hirdetésed elkészül.
A következő teendő a napi költség keret meghatározás, amiből 4 db lehetőség van.
3 db lehetőséget a Google Ads a javasol a 4. esetében egyedileg tudod meghatározni a napi költségkeretedet.
A Google Ads rendszere azt is megmutatja, hogy mekkora lesz havi szinten a becsült kiadásod, mennyi embert érhetsz el, és ebből körülbelül mennyi kattintás várható.
A „Tovább” gomba kattintva le tudod ellenőrizni az elkészített hirdetést.
Legutóbbi hozzászólások